32-Izka




32-Iza -Dzień za dniem !

Po spotkaniu że Sławkiem czułam się bardzo wykończona !

Przywitała mnie Elżbieta ,chciała mnie widzieć życzyła nam wspaniałego seksu.

Wychodząc przytrzymała jedną ręką moja pizdę a drugą moją pupę .

Zawołała do Sławka jest Twoja suka masz byku mocną wyjebać ,wypierdolić abyś miał puste jaja na wyjazd . Tak też zrobił ! Byłam wykończona po małej drzemce gdy wróciła Elka .

No widzę po pościeli że tu się ostro działo .Sławek wrócił z łazienki pomógł mi wstać odwrócił mnie do Elki .Zobacz kochana moją sukę ! Byś nie wytrzymała tego a zresztą wiesz że mój kutas nie wejdzie w Twoją , tylko małe zabawki .

Ela podeszła do mnie pocałowała a do Sławka powiedziała dlatego się zgodziłam dla Ciebie aby wszystko było dobrze między nami . Ty jesteś zadowolony z suki ja też powiedziała odprowadziła mnie do drzwi. Na pożegnanie całus tez powiedziała że robię zmiany w domku .Tak odpowiedziałam będzie gotowe szybciutko aby korzystać .Fajnie ,mrugnęła oczkiem gdy przyszedł Sławek .

Dobra uciekaj mam jutro dużo spraw do załatwienia z żoną poza domem .

Nie zapomnij suko być tu pojutrze rano o 6-stej gotowa z odkrytą cipą .Chcę jeszcze spuścić się przed wyjściem wypłynięciem .


Gdy dotarłam do domu wypiłam dwa drinki papieros i spanie .

Tak mam być rano na szybki numerek a wieczorkiem spotkanie u Wojtka .

Wszystko mnie bolało co ten wariat wyprawiał z moim ciałem .

Pomyślałam czas na masaż .

Zadzwoniłam ,odezwała się miły głosem solarium-Izabella .

Powiedziałam że okropnie się czuję potrzebuję masażu , ledwie to wydusiłam .

Na kaca masaż nie pomoże odpowiedziała .

Jestem wykończona po ostrym seksie ,wyrwało mi się z kochankiem.

Po ciszy odezwała się rozumie panią , mamy teraz wolne dwie godziny zapraszamy .Na pewno będzie czuła się pani dużo lepiej i wyglądała dla męża .

Zapraszam dodała jeszcze raz.


Szybko wyszłam z domu taxi pod zakład .

Przywitały mnie obie panie Iza ,Agata. Elegancja na biało spodnie koszulka.

Obie ładne szczupłe fajne babki .

Zaprosiły mnie do oddzielonego kotarą pomieszczenia stół ,ręcznik itd.

Poprosiły mnie bym się przyszykowała i zostawiły mnie samą .

Gdy się rozebrałam i przygotowałam do masażu, położyłam się na łóżku i czekałam na dalszy ciąg mojej tu wizyty. Po chwili pojawiły się panie teraz zajmiemy się panią , może ja powiedziała Iza .

Bardzo miękkim głosem poprosiła bym się zrelaksowała  i przymknęła oczy a ja już się odpowiednio panią zajmie .

O tak ,abym nie czuła wczorajszego seksu a była gotowa na jutrzejsze pieszczoty już nie dodałam że z kochankę


Nie wiem myślę że panie wiedzą najlepiej : klasyczny ,rekreacyjny zaczęłam wymieniać .

Taki abym była gotowa jutro do pieszczot , nie czuła wczorajszego seksu.



Zrobiłam to, o co mnie poprosiła i poddałam się Jej dłoniom.

Przy takim relaksie łatwo było odpłynąć .Jej ręce zaczęły wędrować po moim ciele.

Najpierw plecy, ramiona i szyja. Musiałam być bardzo spięta, bo zatrzymała się na dłużej przy moim karku i ramionach. Następne ruchy wzdłuż kręgosłupa, aż do pośladków. Tak myślałam jak rozmawiać dalej . Delikatnie przesunęła mi ręcznik z pośladków trochę niżej by mieć dostęp do kolejnych partii mojego ciała. Jej palce poczułam wzdłuż kości ogonowej i na wzgórku pośladków. Masaż był bardzo delikatny, lecz zdecydowany. Moje ciało przeszły dreszcze, dotyk w tym miejscu bardzo mnie pobudzał i trochę podniecał. Mogła tam pozostać chwilę dłużej, chyba czuła co się dzieje , przeszła do kolejnych partii ciała, wróciła jeszcze do pleców i boków. Masując boki zahaczała delikatnie o moje piersi. Jednak jej dotyk pobudzał moje zmysły, czułam jak moje sutki twardnieją, a piersi domagają się większej pieszczoty. Niestety nie było im dane na dłuższe zainteresowanie. Teraz uda i łydki, które też były bardzo spięte. Wyczuwałam nawet delikatny ból, gdy je masowała. Gdy zajęła się udami, rękami delikatnie rozchyliła mi nogi na boki by mieć dostęp z każdej strony. Jej ręce po prostu sunęły po moim ciele, jakby chciały więcej teraz ręcznik przesuneła w drugą stronę – w górę, by odchylić lekko moja pupę. Odpływałam, tak dobrze nie czułam się od dawna. Jej dłonie wędrowały z zewnętrznej na wewnętrzną część ud. Nagle wyczułam jak suną po wewnętrznej stronie ku górze, zawróciły, jednak kciuki musnęły moje wargi sromowe. Zadrżałam, lecz nie reagowałam. Myślałam, że to przypadek, póki sytuacja się nie powtórzyła kilka razy. Moja cipka drżała i reagowała automatycznie na ten specyficzny dotyk. Ciało było już całe pobudzone, a ona jakby tego nie dostrzegała, masował dalej.

Wiedziała co robi . Gorąco rozlało się po całym moim ciele.

Jak bym tylko mogła, to bym się teraz rozłożyła i kazała się zerżnąć.

Ona jakby nigdy nic, masował dalej, . Po godzinnej wędrówce po moim ciele gdy skończyła powiedziała ,jestem przekonana że jest pani przygotowana na pieszczoty z mężem ,wyszła abym mogła się ubrać byłam zadowolona ..


Gdy wyszłam ,czekała na mnie kawa , mogłam posiedzieć okazja aby porozmawiać.

Iza była sama , to fajnie .

Bardzo dziękuję za wspaniały masaż ,dobrze to mi zrobiło dzięki pani , potrzebowałam tego .

Doprowadziła mnie pani do stanu nie będę mówić specjalnie nie dokończyłam .

Chciałabym odwiedzać , mieć regularnie masaż jak dziś przez profesjonalistkę .


Nie ma sprawy , na kiedy zapisać ?

Myślę że w poniedziałek tak jak otwieracie powiedziałam.

Dobrze , jak zapisać, imię proszę panią ?

Nie panią ,odpowiedziałam bardzo mi tu miło jestem Helen.

Dobrze jestem Izka tak lepiej.

Tez dodała masz pięknie zadbane ciało , nic nie brakuje , wspaniałe do pieszczot.

Dzięki odpowiedziałam gdy zauważyłam uśmiech na Jej twarzy dodałam „ tak to dzięki mężowi że mam kochanków '' Izka zaniemówiła . Podeszłam do Niej ,dodałam tak mam wspaniałego męża rogacza -pływa namawiał mnie na kochanków , rozłąki .

Ciągnęłam dalej : jedno mamy życie a czas za szybko leci ,trzeba korzystać wszystko dla zdrowia ciała urody , doświadczyć wszystkiego na co ma się ochotę jeszcze to dodałam .


Nie wiem , co powiedzieć jednym słowem masz dobrze ,dobrego wspaniałego męża .

Też mam problemy zresztą każdy .

Bardzo cieszę się że poznałam Helen Ciebie .

Fajnie do spotkania !

To do zobaczenia ale pamiętaj życie masz jedno !

Porozmawiamy o tym dodała otwierając mi drzwi .


Po drodze do domu małe zakupy .

W domu relaks rozmyślania .

Przekonałam się że to co doświadczyłam podczas masażu , było wspaniałe . Na pewno Iza zrobiła by więcej gdyby miała zezwolenie moje . Jestem bardzo przekonana że będzie Bi .

Teraz aby doprowadzić do spotkania z Iwoną i Elżbietą . Już nawet wiem jak .


Szybko spać a rano kawa i do Sławka .

Iwona mnie przywitała szybko wzięła mnie do sypialni ,rozpięła mi spódnicę . Sławek wyskoczył z łazienki z wiszący kutasem. Nie mamy dużo czasu to musi być ekspres

Usiadł na łóżku ,podeszłam jak kocica aby wziąć kutasa do ręki .

Szybko postawiłam jego do pionu przez pieszczoty ustami , przez lizanie główki masturbując pałę.

Sławek wstał a ja pochyliłam się nad łóżkiem mocno rozkładając nogi .W tej samej chwili kutas zagościł w mojej cipie. Po jego kilku ruchach już uderzał swoim dużym workiem z jajami o moją.

Zaczął galopować aż chlapało .Zaciśnij suko tą pizdę krzyknął Sławek więc skrzyżowałam nogi,mocno zaciskając uda , aby miał ciasno. Ja też lepiej poczułam kutasa.

Po chwili mój koń sapał jęczał gdy się spuszczał a ja doszłam gdy czując wytrysk gorącej spermy.

Całym swoim ciałem Sławek przydusił mnie do łóżka ,powiercił się trochę jeszcze nim wysunął się kutas . Krótko i dobrze , chciałam jeszcze pocałować kutasa kochanka ale to Elżbieta pożegnała się z nim na dwa tygodnie.


Po południu wyjście wieczór u Wojtka ..


Na następne spotkanie , wizytę u Izy byłam wcześniej przed otwarciem .

Drzwi nie były zakluczone Izka zapraszała gdy mnie zobaczyła .

Też podała kawę , pytając jak minął tydzień , jak się czuję ,jak pieszczoty po masażu ?

Co miałam mówić ; fajnie zobaczysz sama , moje ciało .

Było mocno ,może za mocno powiedziałam ale liczą się doznania.


Poszłam się rozebrać do masażu gdy kładłam się na stół bez ręcznika weszła Iza .

Stała chwilę nic nie mówiła Na moim ciele było widać ślady po uderzeniach packą , biczem , pejczem .Ślady od pasków na przegubach dłoni , nóg , linie od związania ciała .

Ojej aż tak Ciebie bił , co za drań powiedziała .


Nie bił ,tylko pieścił dominował abym więcej miała ,czerpała przyjemności z doznań z pieszczot.

Dużo mnie nauczył Ja dominuję nad moim rogaczem.

Iza zajęła się moim ciałem robiła to bardzo delikatnie .

Powoli wcierała balsam gdyby bolało mam powiedzieć .


Nie boli jest bardzo fajnie odpowiedziałam ,zależało mi na rozmowie .

Wiesz jak jest mi przy tych pieszczotach , uderzeniach po ciele dobrze przyjemnie ! Dostałam niesamowity wspaniały mega orgazm . Masowała moją pupę , uda .

To ciężko opowiedzieć to musisz przeżyć .

Nie na razie chciałabym doświadczyć pieszczot z kobietą z ciałem takim jak Twoje powiedziała .

Odwróciłam się do Niej , przytrzymałam Jej dłonie i powiedziałam : jesteś młodą ładną kobieta życie masz przed sobą .Przytuliłam Ją , pocałowałam w policzki , odwzajemniła to Iza .

Na pewno znajdziesz kobietę dla siebie , będziesz szczęśliwa !

Chcę ale tutaj jeszcze nie było kobiety która wpadła mi w oko , tylko Ty .

Ja nie jestem BI ale nigdy nic nie wiadomo .


W tej chwili weszła do zakładu Aga nie dokończony temat . Iza zakończyła masaż .

Zapytałam jaki stolik ,łóżko kupić do masażu do domku na Kaszubach , jakie polecacie zapytałam panie. Chcę dobre aby od czasu do czasu mieć tą przyjemność na tarasie na powietrzu . Też mam koleżanki które by skorzystały , puściłam oczko do Izki.

Zależy gdzie ma stać zaczęła . Na tarasie lekko zadaszonym ale nie chcę aby był tam cały czas aby przestawić na słońce , schować czy łatwo złożyć .


No tak może być składane ale musi być mocne , stabilne łatwe do składania.

Sprawa załatwiona zrobimy to dla Ciebie , dostaniemy ulgę powiedziała Iza .


Na kiedy ma być i gdzie ma być dostarczone. Za trzy tygodnie chciałabym mieć już w domu nad wodą . Myślę że w weekend można będzie skorzystać pierwszy raz .

Czy Twój mąż łowi ryby spytałam Izę ,znów oczko .

Tak , ja ma czas .

To wspaniale , by przywiózł to z Tobą .Byście byli na powietrzu słonce woda zapraszam .

Zobaczę odpowiedziała Iza było widać zadowolenie na Jej Twarzy.

Przy regulowaniu za masaż spytałam ile ,że wpadnę jutro pojutrze z gotówką .

Nie potrzeba .

Ja wolę mieć z głowy wydatki .

Do zobaczenia dziewczyny .

Wyszłam zadowolona , przekonana że będzie dobrze .

Może bardzo dobrze tylko aby była w tym czasie Iwona w domku.

Taki miałam plan na początek Iwona dla Izy a może też Elka .

A ja będę miała Waldka .


Komentarze

  1. Super - czekam na ciąg dalszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się czyta wyzwolona kobieta z krwi i kości. Pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czy mam pisać ? Swoje życie ?

Popularne posty z tego bloga

18. Rogacz w domu !

0.-Moje rady

35- Oczekiwanie na Izabellę