33-Duet Wojtek Rysiek

 


33- DUET



Było coraz cieplej zastanawiałam się co ubrać do Wojtka .

Nie byłam zdecydowana , czy będę wracać prosto do domu . Chciałam spotkać Maję ale bywa tylko wieczorami w Ermitaż.

Teraz ciepło a jak wyjdę od Wojtka będzie zimno.

Więc mini ozdobny mini gorsecik , krótka rozpinana spódnica ledwie zakrywającą pupę . Na to płaszczyk kapelusik i jazda .


Przywitał mnie Rysiek w szortach bardzo ciepły pocałunek w policzki .Zjawił się Wojtek zaraz ściągnął mi płaszcz , popatrzył . Ładnie w tym ale za dużo przykrytego ciała powiedział . Rysiek ściągaj wszystko z suki a sam usiadł wygodnie w fotelu już nago , mając pod ręką zabawki .

Czas na przygotowania do występu oznajmił podając obroże Ryśkowi .

Rysiek szybko założył ją na mojej szyi dopiął smycz , miał w tym wprawę .

Na czworaka powiedział i szarpnął smycz jak sukę podprowadził do Wojtka .

Krzyknął siad

Usiadłam na pupę . Wstawaj suko , znów krzyknął !

Gdy tylko podniosłam się dostałam mocno packą po dupie.

Nie tak , siadasz na swoich piętach wyprostowana , ręce oparte przy kolanach z otwartymi lekko ustami tak jak suka . Rysiek przyprowadził swojego psa , teraz patrz .

Tak zrobiłam usiadłam prawie obok psa , który lekko sapał z wywieszonym jęzorem patrząc na mnie .Zaczęłam się bać .

Dobrze suko powiedział zakładając mi ozdobną małą maskę przykrywająca mi lekko czoło opierająca się na nosie z małymi otworami . Bardzo przylegała do mojej twarzy ale widziałam .

Niczego się nie obawiaj robimy tak jak jest i będzie w klubie u mojego przyjaciela suko .

Tak wszystkie suki siedzą albo na czworakach ale nie wszystkie z psem .

Dostałam znów packa ale mocno zabolało . Packa dosięgła też stóp .

Nic nie słyszałem suko .

Tak mój panie odpowiedziałam głośno .

Rysiek założył mi paski z kółkami na wysokości nadgarstka , kolana ,pasem w talii.

Suko tak będzie podobnie , zaczynamy zabawę przygotowania !

Zapomniałem suko .

Kogo jesteś suko ?

Twoja panie odpowiedziałam .

Mocno dostałam aż zapiekły pośladki .

Kogo ?

Twoją i Ryska .

Znów dostałam.

Kogo jesteś suką ?

Twoją Ryśka i rogacza .

Lepiej ale znów dostałam mocniej

Kogo ?

Twoją , Ryska , rogacza nie wiem kogo jeszcze odpowiedziałam .

Pamiętaj raz na zawsze ! Będziesz suką dla wszystkich ! Dla których oddam sukę !!!

Tak mój panie powiedziałam i zaczęłam się bać .


Rysiek wziął mnie do drugiego pokoiku .Pokój miał wyjątkowo intymną atmosferę , mocno przyciemnione światła ograniczające możliwości . W kącie palące się kadzidełko dające nieznaczny podniecający zapaszek oraz słychać było wyciszoną muzykę .

Mały stół .Musiałam wejść na niego , położyć się na wznak .

Zostałam przypięta z nogami szeroko rozłożonymi na podpórkach do pasków za kostkami i kolanami ,pasem w talli. Również łańcuchem za obrożę ale głowa zwisała mi za stołem .

Moje biodra były na krawędzi tak że cipka i dupa były mocno otwarte .

Ręce miałam wolne ale rozciągnięte nogi .


Nie widziałam dobrze gdy zmieniła się muzyka w sapanie psów weszli w maskach nie wiedziałam kto . Poczułam ręce dotykające mnie wszędzie ! Gładziły mnie po piersiach , brzuchu dotykały mnie od ud do łechtaczki ,warg ,odbytu.! Palce wsuwali mi do ust .

Robili to bardzo delikatnie tak jakby masowali moje cykoty podbrzusze szczególnie w okolicach wzgórza łonowego. Sprawiało mi to dużo przyjemności .

Sapanie psów zmieliło się jakby w chlapanie jęzorem , mocne lizanie .

Ręce zaczęły przesuwać się po udach , w sam rowek ,palce znalazły się cipie i pupie !

Zaczęłam się bardziej bać , nikt się do mnie nie odzywał .

Tylko z muzyki dochodziły słowa „masz sukę , pierz sukę razem z chlapaniem sapaniem psów.

Jęknęłam gdy poczułam wsuwające się dildo do pupy .

W tym samym czasie moje usta dotykał kutas , pchał się do środka .

Teraz wiedziałam dlaczego mam wolne ręce.

Oczywiście zajęłam się nim natychmiast.

Objęłam dłonią kutasa zaczęłam pieścić całując , przesuwając w ustach .

Gdy czułam dildo głęboko w pupie do cipy wpychał się kutas .

Coraz głębiej do końca gdy poczułam jego na szyjce.

Mocno jęknęłam o tak !

Jeden w cipie mocno czułam , drugi w ustach !

Z każdym ruchem kutasa w mojej cipie doznawałam więcej przyjemności jego ruchy sprawiały że coraz więcej doznań , zrobiło się mokro .

W brzuchu czułam motyle jakich dawno nie miałam , jednocześnie wsuwając mocno kutasa w gardło jak tylko się dało . Smakowało mi było mi bardzo dobrze gdy wstrząsnęły mną spazmy rozkoszy . Chciałam poczuć w sobie , miałam już ochotę połknąć gdy kutas został wyjęty z ust , tez z pizdy . Nic nie mówiąc wyszli gdy rozległo się wycie psa .

Zostałam bez spermy w cipie bez spermy w ustach .

Długa cisza , leżałam spragniona twardych kutasów i tryskającej z nich spermy .


Zjawili się panowie odwiązali mnie .

Na na stole blisko krawędzi przyssali duże dildo na dodatek grube .

Wejdzie w Ciebie usłyszałam gdy dostałam oliwkę w pupę .

Ten olbrzym przeraził mnie gdy zaczęłam rozprowadzać oliwkę na nim .

Gdy to robiłam stojąc przed stołem rozmiarem był od mojej cipy do pępka .

Panowie pomogli mi wejść na stół .

Gdy pochyliłam się panowie unieśli mnie , rozkraczając mi nogi ,wolno opuszczając pupą na kutasa. O dziwo ten kutas powoli wchodził w moją dupę aż zatrzymałam się pośladkami na stole.

Bardzo rozkraczone nogi uda zostały pozapinane do pasków i w pasie też .

Z głową odgiętą do tyłu ręce gładziły moje piersi , brzuch .

Byłam wyprostowana ,siedziałam z dildo w dupie rozkraczona .

Poczułam między wargami obecność palców które dotykały łechtaczkę cipy ,odbyt..Jakby badał poznawał moją krainę rozkoszy ! Wolno i delikatnie !

Obok ud poczułam zabawki , znajomy dotyk plastiku .

Wsunął ,wysunął stanowczo i głęboko ale niemal pieszczotliwie .

Bawił się kolejno zmieniając wsuwając do cipy wibratory

Najpierw małe i delikatne potem coraz większe , włączając je a potem wyłączając .

Wreszcie zostawił jeden , niezbyt duży ale wypełniający zdecydowanie moja pizdę .

Czułam jego na wszystkich ściankach .

Przeszedł mnie dreszcz , jęknęłam gdy usłyszałam dźwięk wibratora.

Moje całe wnętrze dygotało w oczekiwaniu a kiedy drżenia drugiego wibratora dotknęły łechtaczki nie powstrzymałam się od krzyku .

Nie musiałam ,nie chciałam .

W rozjebanej dupie miałam duże dildo na którym siedziałam mocno stanowczo .

Moje piersi były trzymane przez dłonie pana który był za mną .

Wibrator w piżdzie został przełączony na mocne wibracje drugi torturował moją łechtaczkę , cofał się i wracał.

To co mnie ogarniało było wszechobecne , czułam każdą komórką ciała.

Napięłam wszystkie mięśnie otworzyłam usta ,wybuchłam.

Huczało mi w uszach a brzuch falował kolejnymi spazmami.

Straciłam kontrolę świadomość swojego ciała , swoich reakcji .

Pulsowałam lałam się rozpadałam .

Orgazm opuszczał mnie i powracał w miarę jak bawili się moim ciałem .

Na brzuchu piersiach czułam wilgoć mojego wytrysku .

Jęczałam błagając o jeszcze .

Pragnęłam przeżywać tą rozkosz .

Nie miałam już sił .


Wreszcie pan wyłączył wibratory wyciągnął z mokrej cipy.

Natychmiast wszedł swoim kutasem .Minęła chwila gdy wyciągnął kutasa i wystrzelił spermę na mój brzuch .

Odwiązali mnie ale został w dupie z dildo .

Wyszli , nie wiedziałam co robić . Nagle zapalono większe światło zostałam pociągnięta za smyczkę . Przechodząc do drugiego pokoju na czworakach jak pies powoli wysuwał się z dupy dildo .

Wyszedł znalazł się na podłodze . Po chwili dostałam nim po dupie kilka razy .

Wojtek krzyczał suko było dobrze Tobie z nim , szanuj zabawki .

Tak panie odpowiedziałam . Wszystko co chcesz .

Dzisiaj miałaś początek zabawy jaka Ciebie będzie czekać .

Będą mogli pieścić sukę ale nie spuszczać się ! Będą mogli tryskać tylko na ciało cyce .

Jak się dobrze sprawdzisz Bossowi to pierwszy tryśnie w Twoją cipę !

Ale to się okaże ? Gdy tak będzie to wszyscy co będą w klubie zaleją ciebie .

Och tak bym chciała zrobię wszystko co każesz .

Daleka droga jeszcze przed Tobą ale nie dokończył co miał mi powiedzieć .

Wojtek usiadł na fotelu . Rysiek prosto zaprowadził mnie do niego podając smycz .

Teraz popieścisz mi kutasa a Rysiek niech dobrze wypierdoli pizdę suki powiedział .

Dobra suka powiedział do mnie ze spokojem patrząc mi głęboko w oczy .

Nie wiem co we mnie wstąpiło , podnieciło to mnie jeszcze mocniej .

Mając w ustach wielkiego chuja prawdziwego samca ,byka .

Gotowego zerżnąć mnie nie mogłam się doczekać .

Intensywnie pracowałam językiem ,poruszałam rytmicznie głową w górę i w dół .

Moje usta były całkowicie wypełnione wielkim chujem .

Pomagałam sobie dłońmi mocno ciągnąć biorąc go głębiej .

Suko ciągnij go mocno powiedział chwytając mnie za głowę .

Górował nade mną .

Gdy w tym samym czasie Rysiek rozpychał się chujem w cipie .

Wspaniałe miałam kutasy w sobie .

Dochodziłam przez moje ciało przelała się fala spazmów gdy Rysiek pieprząc mnie dochodził w środku zalewając. Wojtek też kończył tryskając w usta .

Byłam wykończona ale bardzo zadowolona

Moje byczki też .

Jest dobrą suką powiedział Rysiek do Wojtka .

Gdy szykowałam się do wyjścia na pożegnanie całusy .

Wojtek powiedział do Ryska dawaj psa !

Niech poczuje zapach suki !

Nie pozwoliłam




Helen


Komentarze

  1. Bardzo dobra szkoła

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhymmmmm, super - jak zawsze...
    Stały czytelnik

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmotywowany komentuje. Ten blog to petarda, nawet nie chodzi o to że podnieca i działa na wyobraźnię erotycznę, ale dlatego że jest świetnie napisany. Dobrze się i składnie się go czyta, w sumie aż się chce w jeden wieczór skonsumować wszystkie wpisy :) Gratulacje dla Autorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy następna część?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne - bardzo podniecająca jest wizja jak wijesz się z rozepchaną dildem dupą! Ciekawe czy potem kazali Ci czasem je oblizać

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czy mam pisać ? Swoje życie ?

Popularne posty z tego bloga

18. Rogacz w domu !

0.-Moje rady

35- Oczekiwanie na Izabellę