34-Majówka

 



34-Majówka


Coraz cieplej wspaniale !

Z czasem coraz więcej przyjemności ,rozkoszy .

Spotkania z Waldkiem i Ryśkiem na których doświadczyłam mocnych tortur ,doznań.

Nie wiem co się że mną dzieje , mam coraz większą chcice na pieszczoty ! Chodzę na spacer po bulwarze w majtkach z kutasem pizdzie , czasami z korkiem w pupie .Zależy co ubieram .

Izabella nie mogła się nadziwić jak mnie rozbierającą zobaczyła przed masażem .

Ale masz mokro , to od tego spytała .

Ponad dwie godziny przyjemnego spaceru i rozkoszy gdy fantazjujesz widząc biegnącego mena ….

Musiało być dobrze powiedziała gdy kładłam się na stół , specjalnie rozchyliłam uda aby widziała moją cipę mokre krocze .Które wytarła ręcznikiem zarazem pocałowała wzgórze .

Oj bardzo mnie podniecasz kochana , nie wytrzymam co teraz mam zrobić spytała .

Starałam się wprowadzić , przygotować Ją do przyjazdu do domku nad jeziorem.

Usiadłam przytuliłam do siebie , podniosłam fartuch ściągaj majtki powiedziałam .

Załóż te moje z kutasem spróbuj tego i wymasuj mnie prawie że rozkazałam . A sama nasmarowałam kutasa kremem podnoszącym doznania , ułatwiając wejście do pochwy.

Też pomogłam Izie wkładając majtki aby dobrze leżały na pupie a kutas był w cipie.

O tak jest Ok powiedziałam przytulając do siebie . Noś je , oddasz jak przyjedziesz do domku tez w nich.

Podczas masażu Izka przechodziła sama siebie . Było mi fajnie i Jej też.


Byłam w domku po zakończeniu wymiany bramki ,ogrodzenia , powiększenia tarasu.

Wspaniale wszystko zrobione wykonane ! Ważne dla mnie zamaskowane ogrodzenie , wjazd z boku , nie widoczny taras z drogi , teren przed domkiem.

Tak tylko przygotować domek do zabawy !!!


Poszłam do domku Iwony , pies wylegiwał się na słońcu to była w domku .

Zastałam Ją smutną ale jak mnie zobaczyła uśmiechnęła się, podeszła aby odtworzyć furtkę .

Ciepłe ,gorące przywitanie , tuliła się do mnie .

No już dobrze wystarczy powiedziałam ,

co się stało spytałam .

A znów jestem sama , mój poleciał .

Ja też powiedziałam .

Zaproponowała drinka ,odmówiłam tylko kawę muszę wracać, z robić zakupy do domku.

Mam pić sama powiedziała .

Nie smuć się , wypij Sobie aby być na luzie . Ja Ciebie rozumiem powiedziałam .


Co chcesz się napić spytałam ,sama robiąc sobie kawę . Wino białe czy coś mocniejszego może wóda z tonikiem czy 7 up. Sama nie wiem odpowiedziała .

Zrobiłam Jej wódkę i podałam .

Na zdrowie , będzie wesoło na weekend zrobimy imprezkę zaczęłam .

Ok odpowiedziała , wypiła do dna .Zrobiłam Jej następny mówiąc powoli .

Będę miała fajną dziewczynę dla nas .

Jak dla nas spytała ?

Ona dla Ciebie a Jej mąż dla mnie .

Musiałam opowiedzieć co planuję .

Powoli wytłumaczyłam że przywiezie do domku stół do masażu .

Aby pokazała nam ,uczyła jak masować na swoje potrzeby . Nie będziemy profesjonalistkami ale do naszych pieszczot zabaw aby sprawiać przyjemność kochanką ,sobie się przyda .

Ze chcę aby pierwszy masaż zrobiła Tobie a dalej zobaczymy .

No to będzie ciekawie powiedziała Iwona .

Wiem że Iza tak ma na imię ma ochotę na pieszczoty z kobietą .

Ma chęć na mnie ale wiesz że mnie to nie kręci , pomyślałam o Tobie .

Jestem przekonana że jak Ciebie będzie masować zrobi wszystko abyś chciała Jej pieszczot .

Zobaczymy , jeżeli Jej mąż ma być wolny dla pizdy Twojej razem z Elką zajmiemy się Twoja masażystką powiedziała.

Ok pożegnałam się z Nią do zobaczenia .

Wracając do domu robiłam zakupy a najważniejsze odwiedziłam Izę w salonie .

Siedziała przy kawie , z radością mnie przywitała ja Ją też .Wyczułam że ma ubrane majtki i jak spytałam . Fajnie podała kawę zapraszając do stoliczka ,mamy

stół dla Ciepie .

To wspaniale odpowiedziałam , mam wszystko zrobione w domku gotowy na relaks .

Bardzo chcę abyś tam przyjechała jak pasuje już w piątek .

Olka była zajęta od czasu do czasu było trochę słychać rozmowę faceta po angielsku . Poprosiła Izę aby pomogła jej .

Gdy Iza wróciła do stolika ,powiedziała że facet chce masażu kutasa ma bardzo grubego penisa potrzeba dwóch rąk pokazała .Dziewczyny odpowiedziały że to nie klub erotyczny . Dzisiaj nie , muszę uciekać ale jak mnie nauczysz masażu to takim kutasem bym się zabawiła z przyjemnością z ciekawości .

To jesteśmy umówione powiedziałam . Chcę abyś już była w piątek , urwij się z pracy , zostaw Olkę samą .

Ola chyba zajęła się gościem .

Zobaczę odpowiedziała , do zobaczenia .


Miałam zwariowany dzień ,zakupy do domku pozostawiłam w samochodzie aby pojechać już w czwartek zabierając wszystkie zakupione nowe rzeczy do domku.

Też przygotować wszystko do zabawy .

Zaraz po przyjedzie poszłam do domku Iwony .Cezar dał głoś widząc mnie ,zaraz podniosła się Iwona z fotelika na słońcu naga bez ozdób ciała . Chwytam już pierwsze promienie , przywitała się ze mną . Tak ,chcę abyś wiedziała że jestem ,muszę wszystko mieć gotowe na jutro a mam dużo do zrobienia,zaraz przywiozą narożnik.

Może wpadniesz do mnie spytałam .Ok odpowiedziała.

Ubrała tylko długą koszulkę klapki i z Cezarem poszliśmy do mnie .

Przez nową furtkę przy której leżał przeniesiony kamień z miejsca bramki od razu wąchał cezar.

O nie poznaje ,nie ma nic z ubiegłego roku powiedziała Iwona..

Myślę że śnieg deszcz wszystko zmył no i jest w innym miejscu ja dodałam .

Musimy polać powiedziałam ,obsikać na razie bez spermy.

Iwona od razu jedną stopę postawiła na kamieniu ,stojąc w rozkroku siknęła trochę . Nie mam więcej to na razie.

Ja od razu ściągnęłam szorty przykucnęłam wysikałam mocnym strumieniem na kamień .Podnosząc się cezar zdążył liznąć mój tyłek.

Nie wolno krzyknęłam . Nie dziwie się jemu powiedziała Iwona bardzo Ciebie lubi i chce ,zobacz jak mu wyszedł .

Nie ,nie , powiedziałam ma Was . Kiedy przyjedzie Elka .

Ma być w sobotę ale namawiałam Ją może będzie już jutro wieczorem.

Fajnie by było . Masażystka ma przyjechać jutro.

Zaczęłam przenosić po kolei żywność do lodówki napoje do drinków , wino itd.

Jest już narożnik i leżaki bardzo wygodne z materacami .

Po ustawieniu narożnika schowaniu nowej pościeli już było wszystko gotowe

Panowie zabrali sobie kanapkę ,która się wysłużyła, była fajna ale mała .

W mojej sypialni też było wszystko ok pościelone w łazience ręczniki , szlafroki na wieczór itd.


Tak teraz masz bardzo fajnie powiedziała Iwona gdy zabrałam duże ręczniki na leżaki dla nas na słonce ,jeszcze trochę grzało . Trzeba powoli się wygrzewać na golasa .

Gdy Iwona się rozłożyła na leżaku spytałam się co się napije na rozpoczęcie naszego sezonu kaszubskiego .

Może wina zresztą co chcesz myślę że mam duży wybór i też lód.

Loda to bym zrobiła ale nie mam mojego zostawił mnie z kochankiem , spojrzała na Cezara .

Napije się whyski z wodą gazowaną z kostka lodu powiedziała .

Zrobiłam Jej a sobie brendy z citronką .

Już z papieroskiem relaks ,drugi ,trzeci drink oczywiście i dymek , rozmowa .

Iwona już postanowiła jak wróci Jej mąż chce abyśmy się poznali (nie mieliśmy okazji) zobaczył jak mamy taras z ogrodzenie .Też chce mieć luz aby się bawić przed domkiem a nie chce aby ktoś Ją widział z kochankiem.

Wiesz wszystko jest fajnie z moim mężem zadowala mnie , też jest mu dobrze. Tylko ta cholerna praca , rozłąki .

Tak przez te rozłąki , miałam problemy z osiąganiem orgazmu , stałam się zimna .

Właśnie dlatego mój , namawiał mnie na kochanka aż w końcu to zrobiłam , szkoda że tak długo nie mogłam się zdecydować .

Lepiej pużniej niż wcale powiedziała dobrze ze stałaś się ryczącą czterdziestką .

Nie dodawaj mi przerwałam , masz trochę miej a wyglądamy podobne jak siostry w tym samym wieku . Oczywiście masz większe trochę cyce i pupę ! Najważniejsze że wszystko nam pasuje do figury , twarzy a nasze pizdy są kochane przez naszych mężów rogaczy !!! Dodałam !

Mój nie chce aby mężczyzna mnie dotykał pieścił absolutnie aby był jakikolwiek kutas męski w mojej cipie , tryskał spermą . Właśnie teraz przed wyjazdem jeszcze mnie bardzo prosił że chce aby moja była tylko dla Niego i mogę jak chcę jak potrzebuję więcej ,mogę kupić wybranego przeze mnie przyjaciela do domu . Na pewno dotrzymam słowa bardzo kocham mojego męża Jego fiuta jestem zadowolona co dla mnie zrobił i robi.

Wstałam aby zrobić jeszcze drinka słonce już tak nie grzało , zresztą na pierwszy raz wystarczy .Wróciłam z drinkami już w ubranym w lekkim szlafroku .

Iwona wstała oznajmiając że idzie do siebie po fajki ,coś do ubrania i siku .

Pal moje powiedziałam ,przyniosę dla Ciebie szlafrok .

Gdy przyniosłam Iwona sikała na kamień a Cezar stał za jej pupą,podniósł łapę ,siknął.

Usiadła na końcu leżaka lekko rozłożonymi nogami .Nie masz tu serwetek a mam mokrą , nie chcę plamic ręcznika . Będę musiała dać wylizać .

Tak jeszcze nie miałam na stoliczku boxu z klinexami

Szybko przyniosłam tez koszyk .


Sama Iwona powiedziała wycierając się że bardzo jest zadowolona z Cezara , z szorstkiego jęzora że fajnie jest Jej też z Elką .

Zobaczysz jutro powiedziałam ! Jesteś jak każda z nas stworzona do pieszczot więc nie odmawiajmy sobie przyjemności .

Tak masz rację ale do jutra jeszcze daleko a mam chęć smak na pizdę i coś jeszcze.

Podeszła do mnie z drinkiem ,stanęła między moimi nogami ,wypiła ,przechylając szklankę resztę polała na moja cipę. Tak miałam i mam chęć posmakować Ciebie . Nie chciałam a Iwona stała między moimi udami . Muszę ciebie chociaż posmakować .

Nie chciałam , nie , daj spokój lepiej się napijmy za nasze zdrowie i zabawy.

Wstałam .

Za zabawy tak , weszłyśmy razem do domku

Tym razem zrobiłam mocniejszy dla Niej wystawiłam na stolik orzeszki precelki cipsy .

Zostałyśmy w domku przy drinku papierosie .

Zrobiło się cieplej po wypiciu a przy następnym Iwona powiedziała .

Nie myśl że odpuszczę Tobie „ coś za coś chcę tylko pocałować , posmakować cipę nie chcę pieszczot ani twoich ust powiedziała .

Nawet to mnie podnieciło ale miałam chęć na prawdziwego mena , pomyślałam o mężu Izy o tak Waldek . Co mam zrobić ?Nie chciałam , nie chciałam , nie wyobrażałam siebie leżąca ,rozkraczona i patrzeć jak Iwona mnie liże .

Dobrze zobaczymy chcę jeszcze się napić powiedziałam , w zasadzie skłamałam ale Jej chciałam podlać .Gdy wstałam Iwona odchyliła mi szlafrok i zaczęła głaskać moją pupę.

Przerwałam to i poszłam na górę ubrałam koszulkę .

Już z drinkiem podeszłam do Iwony , nie mogłam Jej odtrącić , powiedziałam :

Jesteś bardzo kochaną seksi przyjaciółką więc pijmy za naszą znajomość , naszych mężów , kochanków zabawy . Nawet przytuliłam przytrzymując Jej pupę .

O tak jak za nasze zdrowie za naszych to pijemy do dna .

I tak też ja wypiłam , co miałam zrobić . Żeby to był Waldek .

Zrobiło się weselej , mi też a Iwonka całkowicie już bez hamulców korzystając że wstałam a byłam przodem do kanapy a tyłem do Niej , włożyła mi rękę między nogi a drugą przytrzymała mnie .

O tak kochana mam twoja cipę zaczęła masować .

O nie proszę ! Chciałaś tylko pocałować powiedziałam .

Tak ale niech będą też jej soki , to mi wystarczy jak mi dasz .

Obiecujesz spytałam , stawałam się bardziej podniecona bardziej stanęłam w rozkroku lekko się pochyliłam opierając się dłońmi na kanapie .

Tak ! Wystaw się mocniej pupą powiedziała całując moje pośladki weszła językiem między moje wargi.

Bardziej się pochyliłam już na kanapie z mocno z rozłożonymi udami aby miała dostęp do mojej cipy. Odpowiadało mi w takiej pozycji miała moją całkowicie wystawioną oddaną . Gdy poczułam

Jej usta język na mojej perełce robiło mi się coraz przyjemniej Iwona nie przerywała . Ale nie mogłam

Wystarczy odsunęłam się wyprostowałam złożyłam nogi .

W tym samym czasie dostałam mocnego ,bardzo mocnego klapsa na pupę od Iwony i drugiego .

Nie to nie , powiedziała Iwona ale tylko wariatka przerywa pieszczoty przed dojściem , jesteś pojebana powiedziała przerywając . To nie jest normalne już moczyłaś się było mi bardzo przyjemnie a tu co ? Nie lubisz mnie ? Zaczęła płakać .

Co miałam robić nie chciałam być od Niej zależna aby jutro było OK z Izą .

Powiedziałam przestań się mazać , myślałam że to wystarczy , miałam bardzo dużo przyjemności gdy mnie lizałaś drażniłaś łechtaczkę .

Ale mam pełny pęcherz to mi przeszkadza w dojściu .

Wstałam i prawie biegłam popuszczając po drodze do kamienia .

Dużo po wypiciu drinków poleciało . Zjawiła się Iwona zrobiła też z Cezarem .


Kochana zrobiliśmy otwarcie sezonu powiedziałam , fajny dzień , wieczór .

Nalałam jeszcze po drinku i dymek za nas !

OK powiedziała Iwona to jak ?

Co za otwarcie ? Tylko drink , papieros pieszczoty bez orgazmu ? Dodała !

Będzie i to powiedziałam.

Dla mnie nie , nie mam Twoich soków w ustach nie dałaś mi ich.

Chciałam je mieć nie tylko dla siebie powiedziała aby mieć też pieszczoty z kochankiem na noc.

Bardzo zależy mi na tej przyjemności a tu nic bez soków .

Cóż chcesz powtórkę spytałam ? Czy skończy się tylko na tym ? Spytałam .

Bardzo chcę aby było jak najlepiej między nami a to co było ma być tylko naszą tajemnicą , Nie chcę aby wiedziała Elka , nikt. I to co będzie po tym dodałam .

Tak kochana to tylko między nami.


Dla mnie teraz Twoje pieszczoty a dla Ciebie kochanek powiedziałam kierując się w kierunku kanapy pogłaskałam Cezara .

Przytuleni z Iwoną poszliśmy na kanapę . Bardzo fajnie było mi w takiej pozycji , powtarzamy .

Tak jak mogłam wystawiłam dupę a przede wszystkim cipę do lizania zaprosiłam ,nawet rękoma rozszerzyłam pośladki aby zachęcić Iwonę ! Abym jak najszybciej doszła ,

myślałam aby to mieć z głowy a przede wszystkim zrobić z Niej uległą sukę .

Od razu poczułam głowę przy kroczu .

Język między wargami zaczął drażnić łechtaczkę i wyżej w wejściu do pochwy , wchodził w nią .

Robiłam się mokra , podniecała mnie teraz ta gra „coś za coś '' teraz stałam się władcza pewna siebie. Wymamrotałam oj robisz to tak cudownie , podoba mi się , lubisz dbać o mnie , mruczałam .

Tak bardzo lubię ,chcę usłyszałam .

Liz mocniej szybciej stanowczo powiedziałam .

Gdy to zrobiła moja cipa stała się bardzo mokra byłam bardzo podniecona tą zabawą ,zadowolona . Mocniej cudownie aż moje ciało wyprężyło się w orgazmie aż w wejściu do pochwy poczułam nos Iwony tak przez chwilę .

Odchylając się rozkazującym tonem powiedziałam połóż się twarzą do góry do mojej cipy.

Usiadłam przytrzymując głowę między udami powoli na twarz aby miała cipę którą tak chciała . Wracaj do lizanie mocno przytrzymałam głowę , poruszałam biodrami rozcierając soki z mokrej cipy po Jej twarzy .

Moja cipa przykleiła się że Iwona ledwie oddychała.

Dopiero po chwili uwolniłam głowę Iwony spojrzała na mnie trochę zawstydzona ale odlot ,było cudownie ,uspokoiła się powiedziała .

Chyba nie przesadziłam powiedziałam ,

Byłyśmy razem ! było to dla nas !teraz będziemy razem i jest nasze ! rozumiesz ?

Odpowiedz !



Jesteśmy razem i wszystko jest wspólne dla Ciebie .

Tak jesteś dla mnie i dla mojej cipy zrobisz wszystko co każę jutro .

A teraz na kolana jak suka dla kochanka .

Posłusznie to zrobiła ,teraz oddaj się kochankowi powiedziałam .

Zaczął lizać Jej twarz




Nie lubię być szantażowana !

Coś za coś ! Poddałam się , dostałam fajny orgazm .

Ten wieczór sprawił że będę ostro postępować z Nimi !


Helena



Komentarze

  1. Proszę, pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super klimat - podniecenie narasta, a kulminacyjny moment jest kiedy przejęłaś inicjatywę i zrobilas z niej swoja suke. Ciekawe jak by zareagowała, gdybys kazala jej wwiercać się jezykiem tez w druga dziurkę :

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś absolutnie FANTASTYCZNA - piękna seksowna podniecająca gorąca arcymistrzyni erotycznych zabaw!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czy mam pisać ? Swoje życie ?

Popularne posty z tego bloga

18. Rogacz w domu !

0.-Moje rady

35- Oczekiwanie na Izabellę