35- Oczekiwanie na Izabellę

 


35-

Oczekiwanie na Izabellę

--------------------------------------------------------------------------------------

Jaki będzie dzień , wieczór ,nie mogłam się doczekać .

Od rana moja głowa była zajęta myślami jak będzie z Izą ale najważniejsze jak Waldek ?

Czas aby już przyjechała .

Słonce już było wysoko gdy usłyszałam dzwięki silnika samochodu , przejechał koło domku .

Szkoda pojechał dalej , może to Elka pojechała do Iwony.

Dobrze niech tam śpią razem , lepiej dla mnie.

Miałam wszystko przygotowane do zabawy dla gości , domek ,taras z ręcznikami na leżakach szlafroki itd.

Wszystko do picia szkło pod ręką , woda , lód oczywiście szampan zimny w lodzie, sok.

Na stoliku w domku miałam poukładane zabawki mianowicie dla moich suk ozdobne paski- obroże , ozdobne korki a przede wszystkim pejcz ,bicz, packę ,klepka ze skóry,szpicruta z metalowymi ćwiekami , zabawki .

Sama też byłam sexy ubrana w czarną lekko transparentną koszulkę podtrzymujący mój biust , już bez stanika , stringi. Lepiej by było bez , być gotową na wejście kutasa Waldka .

Znów trochę zrobił się większy ale tak jestem bardziej sexy dla moich bulli , tak mówią .

Piłam kawę gdy przyszły dziewczyny Iwona z Elką słodkie przywitanie .

Były fajnie ubrane przyszły w podomkach a po rozebraniu w lekko transparentnych koszulkach ,bez biustonoszy .Zauważyłam że Iwona ma biżuterię na sutkach i pępku.

Bardzo ładnie wyglądacie sexy jak dwie siostry powiedziałam .Elżbieta widzę że coraz bardziej robisz się kobieca , nabierasz mocnych kształtów ciała pupy piersi , nawet twarz masz teraz bardziej ładną .

To fajnie że tak myślisz powiedziała Iwona ponieważ czujemy się jak siostry ,dzielę się z Elą .

Jesteś bardzo miła , podobam się teraz Tobie powiedziała Elka

Jestem w szoku teraz masz tutaj bardzo fajnie szczególnie taras duży ,wspaniałe leżaki , wszystko dla relaksu. Zamaskowałaś się chyba nie przed nami ? Nikt nie będzie nic widział,można bawić się iść na całość !

Tak teraz można bawić się powiedziałam !swobodnie na tarasie na powietrzu .

Ważne a najważniejsze że podobasz się mężowi a zobaczymy czy Izie .

Jesteście młodsze od mnie i bardzo sexy .

Wszystko ma się odbyć naturalnie tak chcę .

Jak będzie ? jak wyjdzie ? Się okaże jestem przekonana że jak Was zobaczy będzie chciała.

Będziecie obie miały Ją ale moje wymagania?

Na początek chcę aby nie było nie porozumień między nami , moje suki !

Tak moje suki powtórzyłam koniec ze słodkimi słowami kochana !

Każda z nas jest kochana dla męża pamiętajcie raz na zawsze jak któraś z Was powie kochana będzie karana , zobaczcie co mam przygotowane ! Zaprosiłam do salonu ręką wskazałam stolik chwytając packę . Zaraz dostaniecie po razie suki na początek.

Za co ? Prawie jednocześnie wypowiedziały te słowa .

Po pierwsze abyście wiedziały :

Iza przyjedza specjalnie dla Was ! Mieliście wpaść do Niej dałam Wam wizytówki !

Kupiłam specjalnie łóżko do masażu aby tu przywiozła , nauczyła nas trochę na początek .

A co będzie się okaże , zobaczymy !

Właśnie dostaniecie za to wszystko za stracony czas !.

Tak Iwona wystawiaj pupę, pochyl się , ręce na kanapę,szybko rozkazałam na kolana .

Podniosłam Jej koszulkę, goła pupa tylko pasek od stringów .

Packę dałam Eli ,uderz raz a dobrze tak aby poczuła i miała przyjemność .

Wahała się , nie nie mogę , nie chcę.

Rozgniewałaś mnie powiedziałam ! Wystawiaj się dostaniesz za karę , za nie posłuszeństwo powiedziałam .

Gdy tylko się pochyliła wystawiła pupę z lekko rozstawionymi udami , ozdobne łańcuszki zwisały zakończone kulkami .

Dałam packę Iwonie , Twoja kolej , zobacz , masz Ją pomyśl że to zaliczka !

Co będzie z Nią jak nas zdradzi ! Dostała by dużo.......

Nie wahaj się powiedziałam , w ręku już trzymałam picz i po chwili z dużym zamachem ręka Iwony z packą skierowała się na pupę aż było słychać odgłos uderzenia i jęk Eli .

Tak dobrze a teraz włóż Jej ozdobny korek w pupę, jaki chcesz kolor kamyka .

Był każdy inny .

Iwona zrobiła to delikatnie , całowała pośladki wsuneła korek w Jej pupę .

I jak spytałam Elkę , trochę zabolało ale to fajnie .

Teraz dostaniesz że nie słuchałaś mnie .

Pejcz wylądował na Jej pośladkach .

To było mocne z jękiem powiedziała .

Teraz masz jeszcze na szyję ozdobny pasek obroża do smyczy , w prezencie powiedziałam ..

Podałam Jej packę i powiedziałam zakładając obroże Iwonie zobaczymy teraz czy Elka odda Tobie.

Teraz bez wahania packą dostała Iwona od Eli . Już sama włożyła korek w dupkę Iwonie i powiedziała jeszcze są .

Tak ale to zobaczymy ,może dla Izy a rubinowy dla mnie ,jak będzie potrzeba.




Co pijemy ? Czy na początek champagne spytałam , za spotkania nasze zabawy spytałam .

Tak odpowiedziała Iwona i otworzyła butelkę nalała z sokiem.

To na zdrowie dziewczyny ! Za nas powiedziałam piłyśmy Mimozę

I pierwszy kieliszek do dna wypity.

Czekamy na Izę ale wróciłam do tematu .

Proszę Was dziewczyny o dyskrecję o tym co robimy i co będzie ! Nie wszystko muszą wiedzieć nasi mężowie ! Nie musisz opowiadać szczególnie Ty Elka co dwa tygodnie masz Sławka w domu..Może wpadniecie tu na parę dni.

Zaraz odpowiedziała na pewno ,przecież musi się spotkać z Tobą , wyżyć się spuścić się w Twojej cipie .Dobrze ze poruszyłaś ten temat , masz rację nie muszą wiedzieć wszystkiego .

Mój Sławek wie ,że jestem Bi , że spotykam się z Iwoną . To że jest mi z Nią dobrze , jestem spokojniejsza bez stresów. Nie wie nic w jaki sposób się pieścimy , nie rozmawiamy o tym .Też nie pytam jak się bawił z Tobą . Tylko ogólnie jak się czuje ?

To bardzo fajnie powiedziałam też nic nie rozmawiałam i nie będę .

Najważniejsze aby nie było rozmów ,kiedy kto tu był ,co było itd.

To dla nas ma pozostać! U mnie jak ktoś przyjedzie to na pewno będzie to zaufana osoba .

Tak jak Izabella mogę na Niej polegać.

Mojego rogacza interesuje tylko to abym miała regularny sex ! Wystarczy to gdy dowiaduję się że miałam Mega Orgazm .Zaraz się spuszcza .Aby miał lepiej to wyślę Jemu podpaski przesiąknięte moimi sokami po stosunku zmieszane z spermą Sławka .

Też nie będziemy paradować nago z domku mojego do Iwony , nigdy nic nie wiadomo kto ma jakich gości ..Po co mają plotkować.

Masz rację powiedziała Iwona ,lubię naturę uzgadniałyśmy że to miejsce dla naturzystów z wszystkimi . Tak ale nad wodą , a jest jeden nowy domek. Miało więcej nie być.

Mój też nic się nie dowie .Mówiłam Tobie że chce Was poznać też mężów jak wróci .

OK. powiedziałam pijemy za nasze sekrety , napełniłam kieliszki .

Za nas za mężów i kochanków za przyjemne zabawy .

Zakładajcie podomki powiedziałam gdy usłyszałam zatrzymujący się samochód przed bramką .Poszłam otworzyć aby mogli wjechać . Po przesunięciu bramy samochód znalazł się przed tarasem na którym stały dziewczyny . Przywitałam się z Izą i Waldkiem zapraszając na taras .

Witam na Kaszubach ! Przestawiłam Izę , Iwonie Elżbiecie

Oczywiście też Waldkowi. Bardzo miło wszyscy przeszli na Ty pijąc champagne ,bez Waldka.

Iza oznajmiła że mąż musi jechać ma jakiś lepszy kurs ,puściła mi oczko.

Waldek skierował się do samochodu po bagaż . Tak torba Izy i stół.

Trochę minęło czasu ale w końcu zmontowany pojawił się na tarasie.

Tak wspaniały masywny do podnoszenia części poduszek w głowie, nogach , w środku ,regulacje wysokości .

Iza zaskoczyłaś mnie ,takie cudo ,jestem w szoku powiedziałam z uśmiechem.

Jestem gotowa na masaż.

Dobrze powiedziała Iza , zaraz będę gotowa tylko pożegnam Waldka . Chyba nie musisz , powiedziałam nie wyjedzie na rok , zażartowałam .

Ja otworzę bramkę , odprowadziłam do samochodu Waldka który tylko mi powiedział że Iza nie chce aby został tu . Sama wróci do domu nie wie kiedy a mogę po Nią przyjechać w niedzielę wieczorem jak by nie wróciła ,tak zarządziła.!

Gdy wsiadał do samochodu miałam okazje dotknąć Jego w kroku , był w kagańcu.

Nie słuchaj Jej przyjedz wcześniej , wymyśl coś że byłeś w pobliżu że wpadasz zobaczyć czy chce wracać itd.

Zobaczę odpowiedział, pojechał.

Byłam zła musiałam napić się mocniejszego drinka . Rozlałam jeszcze dziewczyną ,zapytałam się czy chcą dalej pic bąbelki?Może wino, drinki!

Sama zrobiłam sobie wódę z 7 upem, Iza to widzą poprosiła też.

Iwona whyski bardzo lubi a Elka białe wino półsłodkie .

Ok wszyscy mają ,to zdrowie za spotkanie ,przyjazd Izy za nowy nabytek .

Ja wypiłam do dna zaraz nalałam sobie drugi. Każdy kto chce niech się sam obsługuje na co ma ochotę . Izę poprosiłam do domu do salonu zaraz oznajmiłam to dla gości ja mam górę dla siebie .

Możesz czuć się swobodnie bez skrępowania , masz łazienkę dl a siebie , miałam na myśli razem z mężem .

Nie chciałam aby tu był , nie chcę aby patrzył jak masuje dziewczyny , po co ma się podniecać widząc masowane z pięknym ciałem kobiety ! Po co ja mam się krępować a chcę chociaż trochę Wam sprawić przyjemności w masażu .

Może i masz rację ale myślałam o sprawianiu rozkoszy podczas masażu facetowi .

Miałam na myśli o takim jak byłam u Ciebie w salonie a miałyście faceta z grubym długim że Olka miała zabawę chciał masażu kutasa.

Będziemy musieli to zrobić abyś mogła mnie zastąpić gdy będzie taka okazja , pomyślimy .

Na razie aby było mi wygodniej zmieniam się w masażystkę . Założyła krótką rozpinaną koszulę ściągneła spodnie . Tak była ubrana w majtkach podarowanych , tak z penisem w cipie .

No fajnie i jak , podciągnęłam je poprawiłam aby mocniej był w niej.

To już coś że zaczynasz dbać o Siebie o nią w ten sposób bez Waldka .

Koniec nie będzie we mnie , nie będzie mi ją brudził chcę mieć tylko swoje soki tak postanowiłam .

Dobrze wiesz co robisz powiedziałam ,pomyślałam a Waldek w kagańcu , co ma mieć .

Dodałam życie mamy jedno.

Idziemy ,na tarasie są ręczniki nie wiem co do smarowania potrzebujesz wszystko wystawiłam na stoliku. Wychodząc zauważyła zabawki przystanęła wzięła do ręki podwójny do zabawy dla Pań

To ciekawy i to i to przytrzymała korek. Jest dla Ciebie powiedziałam możesz będziesz chciała założyć . A zabawki może się przydadzą .Wyszłyśmy na taras Iza z korkiem w dłoni .

Zaraz podeszła Elka ,zrób mi ta przyjemność włożę Tobie .

Może ale nie teraz .

Pijemy po drinku ,dymek i która pierwsza spytałam .



To może Elżbietę na pierwszy masaż a Wy będziecie pomagać mi powiedziała Izabella .

Już po drodze do stołu ściągnęła koszulkę , kładąc się na plecy spytała czy stringi też .

Ja Tobie ściągnę jak będzie trzeba powiedziała Iwona.

Iza stanęła po prawej stronie nas zaprosiła na drugą ! Rozpoczęła przez masowanie ręki ,szczególnie ramienia ,nogi szczególnie uda. Róbcie to samo powiedziała patrząc na mnie i Iwonę .

No zaczynaj powiedziałam do Iwony.

Powoli klatkę piersiową brzuch z wyjątkową kulturą zaczęła masowanie piersi . Gdy masowała podbrzusze Iwona ściągnęła stringi .Iza subtelnie masowała w okolicach wzgórza łonowego na przemian wewnętrzną stronę uda.

Iwony palce przeleciały po rowku między pośladkami .

Na twarzy Elki pojawił się uśmiech , jak fajnie powiedziała w tym jesteś dobra , ruszyła biodrami.

Tak widzę że razem zaczynacie profesjonalny masaż .

Iwona pocałowała cipę Elki i zaczęła masować piersi całując też.

Już coś się nauczyłam teraz dalej spojrzała na Izę.

Tak jakby na to czekała Jej palce zaczęła drążyć rowek między Eli pośladkami w końcu Jej palec wślizgnął się w dziurkę. Ela zaczęła ruszać biodrami a palec Izy głębiej się wsuwał . Poddawała się jego ruchom które po upływie chwili czasu spowodowały wysoki stopień podniecenia w cipie z głębokimi oddechami doszła do szczytowego uniesienia .

Widziałam Jej w chwili odlotu Elki jaki to wspaniały widok .

Wstała , w tym momencie masaż się skończył jestem zadowolona muszę się napić powiedziała .Bardzo było mi dobrze dziękowała Izie całując przytulając się do Niej.

Po drinku i papierosie wiedziałam że teraz czas na Iwonę wzięłam Jej dłoń aby wstała .

Iza siedziała , zatrzymałam Iwonę przed Nią i powiedziałam .

Iwona ma więcej ciała od nas ,wspaniałe piersi i ozdobiona .

Chciałabym, żebyś zdjęła ze Niej tą koszulkę i zaczęła .




Helen




Komentarze

  1. Czyżby to był ostatni epizod z życia hot wife ???? Szkoda, bo fajnie się zagłębiłem w te twoje perwersje życiowe.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czy mam pisać ? Swoje życie ?

Popularne posty z tego bloga

18. Rogacz w domu !

0.-Moje rady