36-Izabella Iwona Elżbieta

36-Izabella Iwona Elżbieta
Wypiłyśmy po następnym drinku ,spaliłam też salema po skończonym masażu Elżbiety. Iwona czekała już z niecierpliwiona na masaż . Iza jeszcze dopijała swojego drinka gdy Iwonę wzięłam za rękę podprowadziłam Ją do siedzącej Izy. Zatrzymałyśmy się przed siedzącą Izą . Podałam dłoń Iwony Izie i powiedziałam : masz przed Sobą naszą przyjaciółkę Iwonę która jest piękniejsza od nas ! Ma więcej wspaniałego ciała do pieszczot wspaniałe duże piersi i jest cudownie ozdobiona ! Jej ciało nie jest dla wszystkich ! Chcę żebyś zdjęła z Niej tę koszulę , zobaczyła Ją i zaczęła. A Iwona niech opowie Tobie jaka jest wierna mężowi . Izabella wstała rozwiązała koszulkę która opadła z ramion. Ale zaniemówiła , widząc Jej piersi z ozdobione duże brodawki ozdobione kółkami , pępek też a gdy zobaczyła kółka zwisające na łańcuszkach z warg krzyknęła : ale jesteś piękna , masz cudowne ciało ! Będę starać się zrobić dobry masaż, bardzo dobry aby Twoje ciało miało dużo przyjemności . Zobaczymy powiedziała Iwona, prowadzona do do stołu masażu przez Izabelle . Widziałam błysk w oczach Izy i radość na twarzy ,gdy kładła się Iwona na brzuchu . Elka też podeszła i razem rozpoczęły masaż ciała . Iwona zaczęła , już zaczyna robić mi się przyjemnie . Ja powiedziałam to fajnie ale powiedz o Sobie Izie. Ale co ? Co nas łączy ,co mamy wspólnego , jakiego masz męża , jaka jesteś powiedziałam . Dobrze , jak wyglądam to już wiesz . Męża mam marynarza, nie chce abym zdradzała Jego . Jestem Bi o tym wie ,wyszło to dopiero po ślubie rozłąka. Nie chce o to mnie prosi za każdym razem gdy leci na statek aby żaden kutas nie był w mojej cipie i się spuszczał . Dlatego mamy przyjaciela domu który ma mnie pilnować,chronić Cezara . Mój kochany ozdobił moje ciało , to dla Niego poddałam się temu zabiegowi . Bardzo się wstydziłam ,najgorzej gdy musiałam rozłożyć nogi do przekucia warg,napletka nad łechtaczką . Nie chciałam ale mąż trzymał mnie za ręce i błagał . W końcu się zgodziłam jestem ozdobiona biżuterią . Noszę ją gdy jest w domu też zakładam na specjalne okazje dla przyjaciółek . Wiem że moje ciało potrzebuje pieszczot , wie to też mój mąż . Lubie być pieszczona , lubię tez pieścić a najwięcej mam przyjemności z przyjacielem jak jest we mnie i powoli tryska . Izabela masowała w tym czasie pośladki gdy Iwona bardziej rozchyliła uda , wystawiając pośladki. Nie rozumiem Ciebie powiedziała Iza , jaki przyjaciel ? Może zobaczysz jak potrafi albo dam Tobie abyś doświadczyła! Stało się to przez przypadek gdy pieściłam kutasa męża klęcząc z wystawioną pupą . Dziewczyny bardziej masowały pupę . Było widać duże zainteresowanie Izy przerwą między pośladkami . Bardzie Iwona podniosła pupę aby miała lepszy widok i dostęp do Jej dziurek . Iza nie wytrzymała , rozchyliła uda i zaczęła całować pośladki i dalej . Nie dziewczyny przerwała Iwona . Teraz chcę masażu od przodu , położyła się na plecach , szeroko rozkładając nogi . Izabella miała teraz Jej piersi wystawione do masażu. Jedna dla Niej druga dla Elki Robiły masowały bardzo dobrze , sprawiało to dużo przyjemności Iwonie . Po chwili głaskania zaczęły całować , lizać Jej sutki . Po pewnym czasie Iza obniżyła stół tak że obie miały swobodną możliwość być twarzami bliżej siebie , pocałowała Elkę i powiedziała teraz lecimy dalej . Od piersi przesunęły ręce od zewnętrznej cześć piersi po bokach do bioder. Dłońmi masowały pieściły Iwony ciało naprzemiennie łydki z uda z zewnętrznej i wewnętrznej strony równocześnie przyciskały ocierając się ciałem . Całowały ciało od piersi do stóp rozgrzewając Iwonę gdy Iza zaczęła całować ustami Jej rozciągnięte za łańcuszki wargi , językiem dostawać się do pochwy zaczęła jęczeć... Wtedy Iwona poprosiła Elkę , chodż chcę dojść jak będziesz mnie całować . Całowały się , gdy Iza była w kroczu Iwony ,sprawiało to dużo przyjemności wszystkim dziewczyną . Iwona bardziej poddawała się rozchylając uda pieszczotą .Było widać że jest bardzo podniecona . Ja widząc to wszystko wstałam podeszłam do Nich ściągnęłam koszulkę Izabeli powiedziałam ! Czas dla Ciebie połóż się na Iwonę, siadaj na Nią swoją pizdą okrakiem tak aby mogła sprawiać jej przyjemność . O tak powiedziała Iwona ,chcę ! Gdy Iza siadała , kładła się na Iwonę , Iwona mogła sprawiać jej ustami językiem przyjemność. Iza głową zeszła na dół , zaczęła lizać łechtaczkę Iwony . Obie wzajemnie się wylizywały , posuwały się językami coraz intensywniej. Iza była coraz głośniejsza, delikatnie unosiła się i opadała dozując sobie przyjemność jaką sprawiała jej Iwona aż w końcu zaczęła szczytować. Po chwili bez sił opadła na Iwonę. Jej ciało drżało całe i głęboko oddychała. Kiedy myślałam, że w takiej pozycji dziewczyny zasną , po wspaniałym seksie w pozycji 69 zaskoczyła mnie Iza wstała przeszła do salonu ciągnąć za rękę Iwonę . Czy jesteście gotowe na więcej spytała się dziewczyn trzymając smukłe podwójne dildo ? Popatrzyłam na nią z dość sporym zdziwieniem, które nie umknęło moim suczką . Nie chcecie ? Chcę, oczywiście, że chcę. Jestem po prostu zaskoczona powiedziała Iwona i chwyciła dildo przytulając Izę do siebie . Ela słysząc to potwierdzenie ze strony Iwony się ucieszyła. Pomogę Wam . Obie na kanapę rozkładajcie się .Włożyła zakrzywioną część dildo do pochwy Izy a drugą zbliżyła do pochwy Iwony aby w ten sposób Iza weszła zdecydowanym ruchem do pochwy Iwony. Obie były tak wilgotne, że nie potrzebowały żadnego lubrykantu. Na początku ich ruchy były delikatne, ale kiedy dostrzegły że sprawiają przyjemność zaczęły posuwać się coraz mocniej. Bardziej się oddawały przyjemności Gdy Iza trochę opadła z sił podniosła się Iwona a następnie podniosła Izę i usiadła z nią na skraju kanapy Siedząc zaczęła ujeżdżać całując jednocześnie bardzo namiętnie w usta. Dildo które ich łączyło było bardzo mokre, zmieszane ich sokami wydawało dzwięki motyla . Po pewnym czasie Iza wyjęła dildo, usiadła na Iwonie, zaczęły się o siebie ocierać pizdami łechtaczkami . Sprawiło to suką ogromną przyjemność, zaczęły jęczeć jeszcze głośniej, powtarzając o tak fajnie ,poruszaj się jeszcze szybciej . Po chwili było widać że Iza dochodzi, a Iwonę całowała Elka robiła wszytko, żeby doszła . Iza zaczęła szczytować jako pierwsza, a Iwona dołączyła do niej po chwili. To było wspaniałe po chwili opadły na kanapce przytulając się i całując ! Dla mnie też widok zadowolonej Izy przytulającej się i całującej się z suczkami sprawił mi dużo przyjemności , pomyślałam o Jej mężu . Przyniosłam butelkę szampana z kieliszkami , otworzyłam nalałam w kieliszki . Zaprosiłam dziewczyny wnosząc toast za wspaniały wieczór za Izę co doznała . Izabella stukając się kieliszkiem powiedziała dziękuję Heleno i Wam Iwonka Elżbieto . Tyle wspaniałych doznań miałam z Wami bez mojego męża . Jestem bardzo zadowolone że doznałam tego co chciałam spróbować jestem bardzo szczęśliwa ! Ja też że było bardzo fajnie Wam wszystkim powiedziałam wypijając ! Aby tak było między Wami !
< Helen

Komentarze

  1. Hmm bardzo wyjątkowo ciekawa historia. Podobało mi się. Liczę na więcej w przyszłości

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czy mam pisać ? Swoje życie ?

Popularne posty z tego bloga

18. Rogacz w domu !

0.-Moje rady

35- Oczekiwanie na Izabellę